CIK dostosowany do obsługi osób głuchych
11 kwietnia 2016

Telefoniczne Centrum Informacji Konsumenckiej UKE jest dostępne w polskim języku migowym.
Prezes UKE, dążąc do zapewnienia odpowiedniej formy kontaktu osobom głuchym i niedosłyszącym z pracownikami UKE, w dniu 11 kwietnia 2016 r., we współpracy z Migam.org, uruchomił pilotażowy projekt obsługi konsumentów na infolinii CIK w języku migowym.
Pracownicy UKE, za pośrednictwem tłumaczy posługujących się polskim językiem migowym, udzielą wszystkim zainteresowanym informacji na temat praw konsumentów na rynku telekomunikacyjnym i pocztowym. Za pośrednictwem usługi Tłumacza Migam dostępnej na naszej stronie istnieje możliwość nawiązania bezpłatnego połączenia w formie wideokonferencji między niesłyszącym klientem, tłumaczem języka migowego a infolinią Centrum Informacji Konsumenckiej.
Infolinia Centrum Informacji Konsumenckiej UKE tel. 22 330 40 00 czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 8:15–16:15. Zapraszamy.
Aby połączyć się bezpośrednio z tłumaczem języka migowego proszę kliknąć na poniższy przycisk:
Metryka ze strony archiwalnej
| Udostępnienie informacji: | (Anna Lewandowska) / (2016-04-12 14:22) |
| Ostatnia zmiana: | (Monika Radecka) / (2016-12-27 12:09) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Anna Lewandowska |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:24 |



