Ustawienia

Social Media

Informacja dla abonentów Vectone Mobile

\"19182.jpg\"

W związku z docierającymi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacjami, że usługi Vectone Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych, z uwagi na zawieszenie świadczenia usług hurtowych na rzecz Mundio Mobile Sp. z o.o. (operatora Vectone Mobile) przez partnera infrastrukturalnego Spółki, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej - z uwagi na realne zagrożenie interesów użytkowników końcowych - prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające w tym zakresie.

 

Użytkownicy Vectone Mobile, zarówno w sprawie braku możliwości wykorzystania zakupionych doładowań jak i reklamacji z żądaniem wypłaty odszkodowania z tytułu niewykonania/braku świadczenia usług przez dostawcę (w tym przypadku Mundio Mobile), powinni kontaktować się ze Spółką drogą pocztową i przesyłać reklamację na adres: Mundio Mobile Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 56C, 00-803 Warszawa lub elektronicznie:

. Korespondencja ta może być również kierowana do wiadomości UKE.



Abonenci operatora Vectone Mobile, którzy ubiegają się o zwrot niewykorzystanych środków, pozostałych w dniu zawieszenia świadczenia usług na rzecz abonentów – według zapewnień Spółki – otrzymają taki zwrot na podane konto bankowe.



W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE pod numerem telefonu: 801 900 853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub: 22 53 49 174, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:15 - 16:15.

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Renata Piwowarska) / (2016-02-25)
Udostępnienie informacji: (Monika Lewińska) / (2016-02-25 10:42)
Ostatnia zmiana: (Monika Lewińska) / (2016-02-25 14:25)
Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Renata Piwowarska
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:24