Jakość usług telekomunikacyjnych
19 stycznia 2012
Wyniki badań wskaźników jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za III kwartał 2011 roku.
W celu zapewnienia użytkownikom maksymalnych korzyści w zakresie różnorodności, ceny i jakości usług telekomunikacyjnych (art. 1 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Dz. U. 171, poz. 1800 z późn. zm. dalej zwaną Pt) oraz efektywnego i przejrzystego wykonywania obowiązku publikowania informacji o jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych (QoS) przedstawiamy raport z badań wskaźników jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za III kwartał 2011.
Raport stanowi uzupełnienie informacji, które powinni ogłaszać przedsiębiorcy telekomunikacyjni zgodnie z obowiązkami wynikającymi z Pt, tj:
- z art. 63 ust. 1: „Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych publikuje aktualne informacje o jakości tych usług",
- z art. 56 ust. 3 pkt 10: „Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych wymagająca formy pisemnej, powinna określać w szczególności dane dotyczące jakości usług".
Informacje nt. jakości usług nawiązują do wcześniej zamieszczonych na stronie internetowej UKE dokumentów:
- stanowiska Prezesa UKE w sprawie katalogu wskaźników jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z roku 2011,
- wyników debaty przeprowadzonej w 2011 r. przez UKE dotyczącej przejrzystości umów oraz jakości świadczonych usług,
- zalecanych norm ETSI i zaleceń ITU.
Pełna treść Raportu znajduje się w załączonym pliku.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Andrzej Mikliński) / (2012-01-19) |
| Udostępnienie informacji: | ( ) / (2012-02-22 08:56) |
| Ostatnia zmiana: | ( ) / (2012-02-22 08:56) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Andrzej Mikliński |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:21 |



