Ustawienia

Social Media

Jakość usług telekomunikacyjnych

Wyniki badań wskaźników jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za III kwartał 2011 roku.

 

W celu zapewnienia użytkownikom maksymalnych korzyści w zakresie różnorodności, ceny i jakości usług telekomunikacyjnych (art. 1 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Dz. U. 171, poz. 1800 z późn. zm. dalej zwaną Pt) oraz efektywnego i przejrzystego wykonywania obowiązku publikowania informacji o jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych (QoS) przedstawiamy raport z badań wskaźników jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za III kwartał 2011.

Raport stanowi uzupełnienie informacji, które powinni ogłaszać przedsiębiorcy telekomunikacyjni zgodnie z obowiązkami wynikającymi z Pt, tj:

  • z art. 63 ust. 1: „Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych publikuje aktualne informacje o jakości tych usług",
  • z art. 56 ust. 3 pkt 10: „Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych wymagająca formy pisemnej,  powinna określać w szczególności dane dotyczące jakości usług".

Informacje nt. jakości usług nawiązują do  wcześniej zamieszczonych na stronie internetowej UKE dokumentów:

Pełna treść Raportu znajduje się w załączonym pliku.

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Andrzej Mikliński) / (2012-01-19)
Udostępnienie informacji: ( ) / (2012-02-22 08:56)
Ostatnia zmiana: ( ) / (2012-02-22 08:56)

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Andrzej Mikliński
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:21