Jakość usługi powszechnej TP w 2008 roku
13 marca 2009
Analiza wskaźników jakości usługi powszechnej świadczonej przez Telekomunikację Polską S.A. w 2008 r. na podstawie informacji dostarczonych przez Spółkę.
Załączony dokument zawiera analizę informacji zawartych w piśmie Telekomunikacji Polskiej S.A. z dnia 29.01.2009 r. i przesłanych do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, a opisujących osiągnięte przez TP wartości wskaźników jakości usługi powszechnej w 2008 roku. Badania QoS TP były prowadzone w sieci PSTN i w relacji z sieci PSTN do sieci GSM. Nie obejmowały one natomiast usługi powszechnej, realizowanej w technologii dostępu radiowego, opartej o system GSM (tzw. G4F).
Analizy dokonano w odniesieniu do wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 marca 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia usługi powszechnej oraz wymagań dotyczących świadczenia usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla jednostek uprawnionych (Dz. U. Nr 68, poz. 592) oraz Decyzji Prezesa UKE, z dnia 7 listopada 2006 r. Nr DRTD-WUD-6070-1/06(29) i z dnia 29 stycznia 2007 r. Nr DRTD-WUD-6070-1/06(43).
W prezentowanej analizie przedstawiono trendy zmian poszczególnych wskaźników na przestrzeni lat 2007 – 2008.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Tomasz Kuliński) / (2009-03-13) |
| Udostępnienie informacji: | (Jacek Strzalkowski) / (2009-04-27 10:39) |
| Ostatnia zmiana: | (Anna Lewandowska) / (2009-06-19 15:58) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Tomasz Kuliński |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:19 |



