Ustawienia

Social Media

Jakość usługi powszechnej TP w 2008 roku

Analiza wskaźników jakości usługi powszechnej świadczonej przez Telekomunikację Polską S.A. w 2008 r. na podstawie informacji dostarczonych przez Spółkę.

 

Załączony dokument zawiera analizę informacji zawartych w piśmie Telekomunikacji Polskiej S.A. z dnia 29.01.2009 r. i przesłanych do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, a opisujących osiągnięte przez TP wartości wskaźników jakości usługi powszechnej w 2008 roku. Badania QoS TP były prowadzone w sieci PSTN i w relacji z sieci PSTN do sieci GSM. Nie obejmowały one natomiast usługi powszechnej, realizowanej w technologii dostępu radiowego, opartej o system GSM (tzw. G4F).

Analizy dokonano w odniesieniu do wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 marca 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia usługi powszechnej oraz wymagań dotyczących świadczenia usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla jednostek uprawnionych (Dz. U. Nr 68, poz. 592) oraz Decyzji Prezesa UKE, z dnia 7 listopada 2006 r. Nr DRTD-WUD-6070-1/06(29) i z dnia 29 stycznia 2007 r. Nr DRTD-WUD-6070-1/06(43).

W prezentowanej analizie przedstawiono trendy zmian poszczególnych wskaźników na przestrzeni lat 2007 – 2008.

  

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Tomasz Kuliński) / (2009-03-13)
Udostępnienie informacji: (Jacek Strzalkowski) / (2009-04-27 10:39)
Ostatnia zmiana: (Anna Lewandowska) / (2009-06-19 15:58)

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Tomasz Kuliński
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:19