Kampania EMC ADCO
19 marca 2012
Raport z IV Kampanii Pomiarowej dotyczącej urządzeń oświetleniowych technologii LED.
W dniach od 1 stycznia 2011 r. do 1 czerwca 2011 r. została przeprowadzona przez organy nadzoru rynku krajów Unii Europejskiej IV Kampania Pomiarowa dotycząca urządzeń oświetleniowych technologii LED podlegających dyrektywie 2004/108/WE (dyrektywa EMC). Wzięło w niej udział 18 krajów UE, w tym Polska. Ponieważ tematyka kampanii związana była z dużą liczbą skarg dotyczących wpływu tych urządzeń na odbiór i emisję fal radiowych, badaniami objęto przede wszystkim wymagania zasadnicze w zakresie emisji zaburzeń. W części działania organów dotyczyły także odporności na zaburzenia oraz kontrolę wymagań administracyjnych.
Szersze sprawozdanie z IV Kampanii Pomiarowej przeprowadzonej w ramach Grupy ds. Współpracy Administracyjnej w zakresie Nadzoru Rynku Wyrobów EMC ADCO znajduje się poniżej w załączniku.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Dominik Kołtunowicz) / (2012-03-19) |
| Udostępnienie informacji: | (Anna Lewandowska) / (2012-05-25 15:04) |
| Ostatnia zmiana: | (Piotr Jaszczuk) / (2012-09-13 12:36) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Dominik Kołtunowicz |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:21 |



