Niezadowalający poziom jakości usług telefonicznych
26 maja 2008
Prezes UKE ogłasza szczegółowe wyniki badań wskaźników jakości usług telefonicznych PSTN w Polsce za rok 2007.
Badania te zostały wykonane za pomocą systemu zdalnego badania jakości usług telekomunikacyjnych autorstwa Instytutu Łączności i objęły zarówno przedsiębiorcę wyznaczonego do świadczenia usługi powszechnej, jak i wybranych operatorów publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych. Określone wartości mierzonych wskaźników, do których odnoszone są wyniki badań mają charakter obligatoryjny jedynie dla Telekomunikacji Polskiej S.A. jako przedsiębiorcy świadczącego usługę powszechną.
Badania prezentowane poniżej dotyczą wskaźników jakości połączeń telefonicznych w sieci PSTN w ujęciu krajowym, strefowym oraz międzysieciowym (międzyoperatorskim).
Wyniki tych badań ujawniły w szeregu przypadkach niezadawalający poziom jakości świadczenia usług, jak i brak - w tym zakresie - współpracy między operatorami.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Jacek Strzalkowski) |
| Udostępnienie informacji: | (Jacek Strzalkowski) / (2008-06-20 15:06) |
| Ostatnia zmiana: | (Jacek Strzalkowski) / (2008-11-20 11:57) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Jacek Strzalkowski |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:18 |



