Numeracja 116 dla usług społecznych
10 marca 2008
Przypominamy o możliwości składania do UKE wniosków o przydział numeracji z zakresu 116 w celu świadczenia usług o walorze społecznym.
Od 29 lutego 2008 r. można ubiegać się o przydział numerów 116 111 i 116 123, które decyzją Komisji Europejskiej zostały przeznaczone do świadczenia następujących usług:
116 111 – dla usługi „Telefon zaufania dla dzieci” (Number for child help-lines). Usługa ta ma służyć pomocą dzieciom potrzebującym opieki i ochrony i łączyć je z odpowiednimi usługami i zasobami; zapewniać dzieciom możliwość wyrażenia ich trosk, porozmawiania o sprawach bezpośrednio ich dotyczących i nawiązania kontaktu w nadzwyczajnej sytuacji.
116 123 – dla usługi „Telefon wsparcia emocjonalnego” (Number for emotional support hotlines). Usługa ta ma pozwalać rozmówcy na skorzystanie z prawdziwego kontaktu międzyludzkiego opartego na słuchaniu bez dokonywania oceny. Usługa ma oferować wsparcie emocjonalne rozmówcom cierpiącym na samotność, będącym w stanie kryzysu emocjonalnego albo rozważającym popełnienie samobójstwa.
Wszelkie pytania dotyczące ww. numerów prosimy kierować na adres: numeracja@uke.gov.pl
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Jacek Strzalkowski) |
| Udostępnienie informacji: | (Anna Lewandowska) / (2008-07-16 11:53) |
| Ostatnia zmiana: | (Artur Marek) / (2009-09-10 08:45) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Jacek Strzalkowski |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:18 |



