Ustawienia

Social Media

Poprawia się jakość usługi powszechnej realizowanej przez TP

Analiza wskaźników jakości usługi powszechnej świadczonej przez Telekomunikację Polską SA w I półroczu 2009 roku.

 

Analiza wskaźników dostarczonych przez Telekomunikację Polską SA za pierwsze półrocze 2009 r. wykazała, że spółka lepiej niż w ubiegłym roku wywiązuje się z obowiązku świadczenia usługi powszechnej. Poprawiła się większość wskaźników dotyczących jakości usługi powszechnej. Natomiast TP nadal nie osiągnęła zakładanych na ten rok wskaźników dotyczących czasu oczekiwania na przyłączenie do sieci i usunięcie uszkodzenia.

Przedmiotem załączonej analizy są informacje przesłane przez TP do UKE. Opisuje ona osiągnięte przez spółkę wartości parametrów wskaźników jakości usługi powszechnej w I półroczu 2009 roku.

Badania Quality of Service prowadzone były w sieci PSTN i w relacji z sieci PSTN do sieci GSM.

 

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Tomasz Kuliński) / (2009-09-23)
Udostępnienie informacji: (Artur Marek) / (2009-10-26 13:46)
Ostatnia zmiana: (Artur Marek) / (2009-10-26 13:46)

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Tomasz Kuliński
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:18