Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich
10 stycznia 2017

Dostałeś wysoki rachunek za telefon, internet, telewizję? Operator nie uwzględnił reklamacji? Poczta zgubiła przesyłkę i nie chce zwrócić kosztów? Masz szansę na polubowne rozwiązanie sporu. Bezpłatnie i bez zbędnych formalności pomożemy Ci rozwiązać spór z dostawcą usług!
10 stycznia 2017 r. wchodzą w życie przepisy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów, które zmienią również przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne i ustawy Prawo pocztowe. Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich (Postępowanie ADR) zastąpi dotychczas prowadzone przez Prezesa UKE postępowanie mediacyjne.
Skorzystaj z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich Prezesa UKE
Prezes UKE pomoże Ci rozwiązać konflikt z przedsiębiorcą łatwiej i szybciej niż na drodze postępowania sądowego, dzięki czemu unikniesz formalności, stresu i kosztów.
Sprawa zostanie rozwiązana w ciągu 90 dni. Prezes UKE przedstawi Twoje racje i argumenty przedsiębiorcy i pomoże w zawarciu ugody.
Postępowanie jest dobrowolne. Nie rozstrzygamy, stawiamy na rozwiązania polubowne!
Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy lub przesłać pisemny wniosek na adres UKE w Warszawie lub do Delegatury UKE, zgodnie z miejscem zamieszkania.
Ważne! Wniosek o ADR można złożyć do Prezesa UKE w terminie 12 miesięcy od dnia złożenia reklamacji do operatora.
Metryka ze strony archiwalnej
| Udostępnienie informacji: | (Wojciech Gunia) / (2017-01-10 17:01) |
| Ostatnia zmiana: | (Monika Radecka) / (2017-02-16 11:18) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Wojciech Gunia |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:25 |



