Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011 roku
23 grudnia 2011
Raport z badania konsumenckiego 2011 - klienci indywidualni i instytucjonalni.
Raport z badania konsumenckiego "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011 roku. Klienci indywidualni i instytucjonalni", przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, składa się z czterech części:
- Dwie części dotyczące klientów indywidualnych przygotowane przez PBS DGA Sp. z o.o.
- Dwie części dotyczące klientów instytucjonalnych przygotowane przez CBM INDICATOR Sp. z o.o.
Szczegółowe cele badawcze zostały określone w ramach następujących zagadnień:
1. Ogólna ocena rynku telekomunikacyjnego:
- ocena rynku,
- zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych (pozytywne i negatywne, w ciągu ostatnich 5 lat),
- czynniki wpływające na rynku rozwój rynku telekomunikacyjnego,
- znajomość i ocena działalności Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
2. Telefonia stacjonarna.
3. Telefonia ruchoma.
4. Dostęp do Internetu.
5. Podstawowe informacje o użytkownikach indywidualnych.
Poniżej publikujemy pełne wyniki badania „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2011 r."
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (INDICATOR i DGA) / (2011-12-23) |
| Udostępnienie informacji: | ( ) / (2012-01-20 13:49) |
| Ostatnia zmiana: | (Anna Lewandowska) / (2012-05-17 08:59) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | INDICATOR i DGA |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:20 |



