Ustawienia

Social Media

Spotkanie z rzecznikami konsumentów województwa opolskiego

14661.jpg

4 grudnia 2013 r. z inicjatywy Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Opolu odbyło się spotkanie specjalistów UKE z powiatowymi rzecznikami konsumentów z obszaru województwa opolskiego.

 


W trakcie spotkania poruszane były zagadnienia konsumenckie dotyczące telekomunikacji i usług pocztowych, m.in. kwestie trudnej współpracy z niektórymi dostawcami usług, metody wyeliminowania nieuczciwych praktyk oraz zmiany w obowiązujących przepisach. Specjaliści Urzędu Komunikacji Elektronicznej byli zainteresowani w szczególności możliwościami, formami i procedurami pomocy, jakiej mogą udzielić poszkodowanym konsumentom rzecznicy. Ci z kolei najczęściej pytali przedstawicieli UKE o aktualne regulacje prawne i zagadnienia techniczne, dotyczące rynku telekomunikacyjnego i usług pocztowych.

W spotkaniu uczestniczył Dyrektor Delegatury UKE w Opolu, Gerard Halama, który podziękował powiatowym rzecznikom konsumentów z obszaru województwa opolskiego za dotychczasową współpracę, szczególnie przy akcji „Ufaj, ale sprawdzaj”. W jej ramach, od ponad roku Centrum Informacji Konsumenckiej UKE przy wsparciu powiatowych rzeczników konsumentów przeprowadza cyklicznie spotkania z mieszkańcami różnych regionów Polski, narażonymi na nieuczciwe praktyki handlowe przedstawicieli operatorów.

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Kamil Gębczak) / (2013-12-05)
Udostępnienie informacji: (Monika Lewińska) / (2013-12-05 14:28)
Ostatnia zmiana: (Monika Lewińska) / (2013-12-05 14:30)
Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Kamil Gębczak
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:22