UKE w Miasteczku Europejskim
12 maja 2014

[if gte mso 9]><xml> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 </xml><![endif]
[if gte mso 9]><xml> </xml><![endif]
[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} </style> <![endif]
W usytuowanym na Krakowskim Przedmieściu przy Kościele Św. Anny Miasteczku Europejskim na odwiedzających miasteczko czekało mnóstwo atrakcji, takich jak konkursy, animacje, spotkania z ciekawymi ludźmi. Wśród wystawców znalazł się Urząd Komunikacji Elektronicznej, którego stanowisko cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających. Pracownicy Urzędu odpowiadali na pytania konsumentów oraz udzielali porad tym konsumentom, którzy zgłosili się do stanowiska UKE z konkretnym problemem dotyczącym korzystania z usług telekomunikacyjnych. Konsumenci mogli skorzystać z materiałów, które zawierały informacje na temat praw konsumentów oraz krótkie i proste rady dotyczące rozwiązywania problemów z dostawcami usług telekomunikacyjnych.
Wśród odwiedzających stanowisko UKE konsumentów były także osoby starsze, które szczególnie interesowały się kwestiami zawierania umów z dostawcami usług telekomunikacyjnych. Spotkanie z tą grupą konsumentów było kolejną okazją do promowania kampanii informacyjno-edukacyjnej „Ufaj, ale sprawdzaj”, m.in. ukierunkowanej na zwiększanie świadomości starszych konsumentów w zakresie ich praw przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Nie tylko dorośli konsumenci mogli znaleźć na stanowisku UKE interesujące ich informacje, ale również dzieci mogły znaleźć coś dla siebie. Każdy chętny mógł narysować swój telefon marzeń, wszyscy odwiedzający mogli wziąć udział w trzech konkursach z nagrodami. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu nagród było wypełnienie ankiety z pytaniami dotyczącymi praw konsumentów oraz szeroko rozumianego rynku usług telekomunikacyjnych. Co ważne, wszystkie odpowiedzi na pytania znajdowały się w materiałach informacyjnych, które zostały udostępnione odwiedzającym.
Prace konkursowe Telefon Marzeń prezentujemy w załączonej galerii.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Milena Górecka) / (2014-05-12) |
| Udostępnienie informacji: | (Piotr Jaszczuk) / (2014-05-12 12:02) |
| Ostatnia zmiana: | (Piotr Jaszczuk) / (2014-05-12 12:15) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Milena Górecka |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:22 |



