W ostatnim czasie prowadzone były bardzo intensywne prace nad projektem. Ich wynikiem jest wykonanie kilku modułów składających się na platformę e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zwaną systemem EPL.
Informacja o stanie aktualnych prac prowadzonych w ramach projektu.
Rozstrzygnięcie przetargu na Portal Usług Elektronicznych oraz prace nad kolejnymi zamówieniami publicznymi w ramach projektu.
Informacja o aktualnych pracach prowadzonych w ramach projektu.
Informacja o postępowaniu przetargowym na wdrożenie szyny integracyjnej.
W dniu 8 grudnia 2015 r., po uprzednim przeprowadzeniu testów akceptacyjnych, został odebrany System Zarządzania Dokumentami (DMS), na którym oparty zostanie obieg dokumentów wewnętrznych służący realizacji e-usług UKE.
12 października 2015 r. został podpisany Aneks nr 4 do Porozumienia o dofinansowanie projektu Budowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z którym okres kwalifikowalności wydatków w projekcie został wydłużony do dnia 31 grudnia 2015 r. a termin realizacji całego projektu do dnia 31 stycznia 2017 r.
9 października 2015 r. została podpisana umowa z firmą Tensoft Sp. z o.o. na wdrożenie Systemu Zarządzania Dokumentami (DMS) wraz z dwiema e-usługami.
7 lipca 2015 r. Urząd Komunikacji Elektronicznej odstąpił, z winy wykonawcy, od umowy z SMT Software S.A. (wcześniej SMT Software Spółka z ograniczona odpowiedzialnością S.K.A.), której przedmiotem była budowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
W dniu 28 czerwca 2013 r. został ogłoszony przetarg na wykonanie platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Budowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej”.
Prezes UKE, Magdalena Gaj, podpisała porozumienie o dofinansowanie projektu Budowa platformy e-Usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej.