Ustawienia

Social Media

Kampania EMC ADCO

Raport z IV Kampanii Pomiarowej dotyczącej urządzeń oświetleniowych technologii LED.

 

W dniach od 1 stycznia 2011 r. do 1 czerwca 2011 r. została przeprowadzona przez organy nadzoru rynku krajów Unii Europejskiej IV Kampania Pomiarowa dotycząca urządzeń oświetleniowych technologii LED podlegających dyrektywie 2004/108/WE (dyrektywa EMC). Wzięło w niej udział 18 krajów UE, w tym Polska. Ponieważ tematyka kampanii związana była z dużą liczbą skarg dotyczących wpływu tych urządzeń na odbiór i emisję fal radiowych, badaniami objęto przede wszystkim wymagania zasadnicze w zakresie emisji zaburzeń. W części działania organów dotyczyły także odporności na zaburzenia oraz kontrolę wymagań administracyjnych.

Szersze sprawozdanie z IV Kampanii Pomiarowej przeprowadzonej w ramach Grupy ds. Współpracy Administracyjnej w zakresie Nadzoru Rynku Wyrobów EMC ADCO znajduje się poniżej w załączniku.

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Dominik Kołtunowicz) / (2012-03-19)
Udostępnienie informacji: (Anna Lewandowska) / (2012-05-25 15:04)
Ostatnia zmiana: (Piotr Jaszczuk) / (2012-09-13 12:36)

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Dominik Kołtunowicz
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 04.09.2025 21:22