Rynek dostępu do Internetu nie spełnia oczekiwań klientów
26 października 2010
Komisja Europejska przedstawiła wyniki badań zadowolenia konsumentów UE z wybranych rynków usług i towarów.
Komisja Europejska przeprowadziła badanie zadowolenia konsumentów UE z wybranych rynków usług i towarów.
Wynika z niego między innymi, że konsumenci nie są zadowoleni z rynku dostępu do Internetu.
W związku z tym Komisja przeprowadzi badanie rynku usług internetowych w celu dokładnego przeanalizowania przyczyn zaistniałej sytuacji.
Jak pisze Komisja: „Dostęp do Internetu ma bowiem ogromne znaczenie dla kwestii e-integracji i jednolitego rynku cyfrowego".
Pełna treść komunikatu w języku polskim dostępna jest na stronie internetowej KE.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (KE) / (2010-10-26) |
| Udostępnienie informacji: | (Anna Stankowska) / (2010-10-26 09:52) |
| Ostatnia zmiana: | (Anna Stankowska) / (2010-10-26 09:52) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | KE |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 04.09.2025 21:22 |



