Ustawienia

Social Media

CIK dostosowany do obsługi osób głuchych

22652.jpg

Telefoniczne Centrum Informacji Konsumenckiej UKE jest dostępne w polskim języku migowym.

 

Prezes UKE, dążąc do zapewnienia odpowiedniej formy kontaktu osobom głuchym i niedosłyszącym z pracownikami UKE, w dniu 11 kwietnia 2016 r., we współpracy z Migam.org, uruchomił pilotażowy projekt obsługi konsumentów na infolinii CIK w języku migowym.

Pracownicy UKE, za pośrednictwem tłumaczy posługujących się polskim językiem migowym, udzielą wszystkim zainteresowanym informacji na temat praw konsumentów na rynku telekomunikacyjnym i pocztowym. Za pośrednictwem usługi Tłumacza Migam dostępnej na naszej stronie istnieje możliwość nawiązania bezpłatnego połączenia w formie wideokonferencji między niesłyszącym klientem, tłumaczem języka migowego a infolinią Centrum Informacji Konsumenckiej.

Infolinia Centrum Informacji Konsumenckiej UKE tel. 22 330 40 00 czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 8:15–16:15. Zapraszamy.

Aby połączyć się bezpośrednio z tłumaczem języka migowego proszę kliknąć na poniższy przycisk:

Metryka ze strony archiwalnej

Udostępnienie informacji: (Anna Lewandowska) / (2016-04-12 14:22)
Ostatnia zmiana: (Monika Radecka) / (2016-12-27 12:09)
Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Anna Lewandowska
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:24