Ustawienia

Social Media

Jakość usług pocztowych w 2006 r.

Raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek pocztowych Poczty Polskiej.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rynku usług pocztowych, zarówno ustawodawstwa krajowego (ustawa Prawo pocztowe) jak i Unii Europejskiej (Dyrektywy Pocztowe 97/67/WE i 2002/39/WE) Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jako regulator rynku pocztowego w Polsce, zobowiązany jest do przeprowadzania corocznych badań w zakresie jakości świadczenia powszechnych usług pocztowych. Wyniki badań mają dostarczać informacje o wskaźniku terminowości doręczania przesyłek. Regulator zobowiązany jest również monitorować ilość reklamacji, ich przyczyny i sposoby ich rozpatrzenia.

  

Pełna treść raportu w załączonym pliku PDF. Raport jest również dostępny w Biuletynie UKE nr 5/2007.

  

(aktualizacja)

 

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Jacek Strzalkowski)
Udostępnienie informacji: (Jacek Strzalkowski) / (2007-10-02 10:25)
Ostatnia zmiana: (Jacek Strzalkowski) / (2008-03-04 12:59)

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Jacek Strzalkowski
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:17