Jakość usług pocztowych w 2006 r.
28 maja 2007
Raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek pocztowych Poczty Polskiej.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rynku usług pocztowych, zarówno ustawodawstwa krajowego (ustawa Prawo pocztowe) jak i Unii Europejskiej (Dyrektywy Pocztowe 97/67/WE i 2002/39/WE) Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jako regulator rynku pocztowego w Polsce, zobowiązany jest do przeprowadzania corocznych badań w zakresie jakości świadczenia powszechnych usług pocztowych. Wyniki badań mają dostarczać informacje o wskaźniku terminowości doręczania przesyłek. Regulator zobowiązany jest również monitorować ilość reklamacji, ich przyczyny i sposoby ich rozpatrzenia.
Pełna treść raportu w załączonym pliku PDF. Raport jest również dostępny w Biuletynie UKE nr 5/2007.
(aktualizacja)
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Jacek Strzalkowski) |
| Udostępnienie informacji: | (Jacek Strzalkowski) / (2007-10-02 10:25) |
| Ostatnia zmiana: | (Jacek Strzalkowski) / (2008-03-04 12:59) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Jacek Strzalkowski |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:17 |



