Poprawia się jakość usługi powszechnej realizowanej przez TP
23 września 2009
Analiza wskaźników jakości usługi powszechnej świadczonej przez Telekomunikację Polską SA w I półroczu 2009 roku.
Analiza wskaźników dostarczonych przez Telekomunikację Polską SA za pierwsze półrocze 2009 r. wykazała, że spółka lepiej niż w ubiegłym roku wywiązuje się z obowiązku świadczenia usługi powszechnej. Poprawiła się większość wskaźników dotyczących jakości usługi powszechnej. Natomiast TP nadal nie osiągnęła zakładanych na ten rok wskaźników dotyczących czasu oczekiwania na przyłączenie do sieci i usunięcie uszkodzenia.
Przedmiotem załączonej analizy są informacje przesłane przez TP do UKE. Opisuje ona osiągnięte przez spółkę wartości parametrów wskaźników jakości usługi powszechnej w I półroczu 2009 roku.
Badania Quality of Service prowadzone były w sieci PSTN i w relacji z sieci PSTN do sieci GSM.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Tomasz Kuliński) / (2009-09-23) |
| Udostępnienie informacji: | (Artur Marek) / (2009-10-26 13:46) |
| Ostatnia zmiana: | (Artur Marek) / (2009-10-26 13:46) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Tomasz Kuliński |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:18 |



