Przewodnik po jakości usług telekomunikacyjnych
13 maja 2014

Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczyna publikowanie cyklu artykułów mających na celu przybliżenie potencjalnym i aktualnym klientom usług telekomunikacyjnych tematyki jakości usług, a w szczególności przejrzystości informacji związanej z usługa dostępu do Internetu.
W myśl zasady Otwartości Internetu oraz Neutralności sieci użytkownicy końcowi powinni mieć m.in. prawo do przejrzystych informacji w ofertach i umowach oraz do informacji o jakości faktycznie świadczonych usług telekomunikacyjnych.
Temu celowi przyświecała m.in. inicjatywa Prezesa UKE Memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług dostępnych na rynku telekomunikacyjnym, która zaowocowała wypracowaniem wspólnie z 44 Sygnatariuszami Raportu końcowego z prac nad określeniem wskaźników jakości.
Mamy nadzieję, że ten cykl artykułów pod wspólna nazwą: o jakości świadczonych usług telekomunikacyjnych będzie w przyszłości stanowić Przewodnik po jakości dla klientów usług telekomunikacyjnych i pomoże im w sposób bardziej świadomy dokonywać zakupu usług od dostawców, którzy w sposób przejrzysty formułują oferty, umowy oraz prezentują aktualne i wiarygodne informacje na temat jakości realizowanych przez siebie usług.
Przewodnik znajduje się w załączonym pliku.
Metryka ze strony archiwalnej
| Udostępnienie informacji: | (Anna Lewandowska) / (2014-05-13 16:16) |
| Ostatnia zmiana: | (Piotr Jaszczuk) / (2014-06-27 12:07) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Anna Lewandowska |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:22 |



