Ustawienia

Social Media

Przewodnik po jakości usług telekomunikacyjnych

11015.jpg

Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczyna publikowanie cyklu artykułów mających na celu przybliżenie potencjalnym i aktualnym klientom usług telekomunikacyjnych tematyki jakości usług, a w szczególności przejrzystości informacji związanej z usługa dostępu do Internetu.


 

W myśl zasady Otwartości Internetu oraz Neutralności sieci użytkownicy końcowi powinni mieć m.in. prawo do przejrzystych informacji w ofertach i umowach oraz do informacji o jakości faktycznie świadczonych usług telekomunikacyjnych.

Temu celowi przyświecała m.in. inicjatywa Prezesa UKE Memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług dostępnych na rynku telekomunikacyjnym,  która zaowocowała wypracowaniem wspólnie z 44 Sygnatariuszami Raportu końcowego z prac nad określeniem wskaźników jakości.

Mamy nadzieję, że ten cykl artykułów pod wspólna nazwą: o jakości świadczonych usług telekomunikacyjnych będzie w przyszłości stanowić Przewodnik po jakości dla klientów usług telekomunikacyjnych i pomoże im w sposób bardziej świadomy dokonywać zakupu usług od dostawców, którzy w sposób przejrzysty formułują oferty, umowy oraz prezentują aktualne i wiarygodne informacje na temat jakości realizowanych przez siebie usług.

Przewodnik znajduje się w załączonym pliku.

 


 

Metryka ze strony archiwalnej

Udostępnienie informacji: (Anna Lewandowska) / (2014-05-13 16:16)
Ostatnia zmiana: (Piotr Jaszczuk) / (2014-06-27 12:07)

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Anna Lewandowska
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:22