Ustawienia

Social Media

Spotkanie z konsumentami w Białej Podlaskiej

22361.jpg

Pracownicy Urzędu Komunikacji Elektronicznej odpowiadali na pytania dotyczące usług rynku telekomunikacyjnego.

 

15 marca 2016 r. w Białej Podlaskiej, zorganizowane zostało spotkanie pod patronatem Prezydenta Miasta Biała Podlaska z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Na zaproszenie Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów Pani Jolanty Marczuk i Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów Pani Ewy Tymoszuk w spotkaniu udział wzięli pracownicy Delegatury UKE w Lublinie: Monika Pietrak-Żurkowska i Łukasz Ścibor.



W trakcie spotkania z mieszkańcami Białej Podlaskiej, w którym uczestniczyli m.in. członkowie  Bialskiej Rady Seniorów, Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów, a także słuchacze Uniwersytetu III Wieku, pracownicy UKE przybliżyli konsumencką stronę rynku usług telekomunikacyjnych.



Odpowiadali na pytania:


  •  jak bezpiecznie korzystać z usług telefonicznych w szczególności połączeń w roamingu,
  •  jak uniknąć wysokich opłat podczas korzystania z Internetu w urządzeniach mobilnych,
  •  co to jest SMS o podwyższonej opłacie? Jak rozpoznać ile to kosztuje,
  •  jak nie dać się oszukać przy zawieraniu umowy i gdzie dochodzić swoich roszczeń,
  •  a także dlaczego nie warto oddzwaniać na nieznane numery.

O spotkaniu, które wzbudziło duże zainteresowanie, zamieszczono informacje, między innymi na stronach internetowych miasta Biała Podlaska i starostwa powiatowego, a także portalach informacyjnych.



Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Łukasz Ścibor) / (2016-03-17)
Udostępnienie informacji: (Monika Radecka) / (2016-03-17 15:00)
Ostatnia zmiana: (Anna Lewandowska) / (2016-03-17 15:50)
Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Łukasz Ścibor
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:24