Spotkanie z konsumentami w Białej Podlaskiej
17 marca 2016

Pracownicy Urzędu Komunikacji Elektronicznej odpowiadali na pytania dotyczące usług rynku telekomunikacyjnego.
15 marca 2016 r. w Białej Podlaskiej, zorganizowane zostało spotkanie pod patronatem Prezydenta Miasta Biała Podlaska z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Na zaproszenie Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów Pani Jolanty Marczuk i Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów Pani Ewy Tymoszuk w spotkaniu udział wzięli pracownicy Delegatury UKE w Lublinie: Monika Pietrak-Żurkowska i Łukasz Ścibor.
W trakcie spotkania z mieszkańcami Białej Podlaskiej, w którym uczestniczyli m.in. członkowie Bialskiej Rady Seniorów, Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów, a także słuchacze Uniwersytetu III Wieku, pracownicy UKE przybliżyli konsumencką stronę rynku usług telekomunikacyjnych.
Odpowiadali na pytania:
- jak bezpiecznie korzystać z usług telefonicznych w szczególności połączeń w roamingu,
- jak uniknąć wysokich opłat podczas korzystania z Internetu w urządzeniach mobilnych,
- co to jest SMS o podwyższonej opłacie? Jak rozpoznać ile to kosztuje,
- jak nie dać się oszukać przy zawieraniu umowy i gdzie dochodzić swoich roszczeń,
- a także dlaczego nie warto oddzwaniać na nieznane numery.
O spotkaniu, które wzbudziło duże zainteresowanie, zamieszczono informacje, między innymi na stronach internetowych miasta Biała Podlaska i starostwa powiatowego, a także portalach informacyjnych.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Łukasz Ścibor) / (2016-03-17) |
| Udostępnienie informacji: | (Monika Radecka) / (2016-03-17 15:00) |
| Ostatnia zmiana: | (Anna Lewandowska) / (2016-03-17 15:50) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Łukasz Ścibor |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:24 |



