TP wnioskuje o zmianę wskaźnika jakości
10 lipca 2009
Prezes UKE rozpatruje wniosek Telekomunikacji Polskiej S.A. o zmianę wskaźnika czasu oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu operatora.
W dniu 30 czerwca 2009 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej rozpoczął postępowanie administracyjne z wniosku Telekomunikacji Polskiej S.A. o zmianę decyzji z dnia 7 listopada 2006 r., znak: DRTD-WUD-6070-1/06(29). Decyzja określa dla TP - jako przedsiębiorcy wyznaczonego do świadczenia usługi powszechnej na terenie całego kraju: termin rozpoczęcia świadczenia usługi powszechnej, okres świadczenia usługi powszechnej oraz wartość wskaźników dostępności i jakości świadczenia usługi powszechnej jakie powinny być świadczone przez przedsiębiorcę wyznaczonego.
Postępowanie to dotyczy zmiany jednego z ustalonych w ww. decyzji wskaźników jakości, tj. wskaźnika pn. „czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu”.
Wartość tego wskaźnika na rok 2009 oraz od 1 stycznia 2010 r. do 8 maja 2011 r. została ustalona przez Prezesa UKE na poziomie 80 % połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 sekund. Tymczasem TP wnioskuje o jego zmianę w tym okresie na 70 %.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Anna Streżyńska) / (2009-07-10) |
| Udostępnienie informacji: | (Artur Marek) / (2009-09-04 14:46) |
| Ostatnia zmiana: | (Artur Marek) / (2009-11-03 10:59) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Anna Streżyńska |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:19 |



