Ustawienia

Social Media

TP wnioskuje o zmianę wskaźnika jakości

Prezes UKE rozpatruje wniosek Telekomunikacji Polskiej S.A. o zmianę wskaźnika czasu oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu operatora.

 

W dniu 30 czerwca 2009 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej rozpoczął postępowanie administracyjne z wniosku Telekomunikacji Polskiej S.A. o zmianę decyzji z dnia 7 listopada 2006 r., znak: DRTD-WUD-6070-1/06(29). Decyzja określa dla TP - jako przedsiębiorcy wyznaczonego do świadczenia usługi powszechnej na terenie całego kraju: termin rozpoczęcia świadczenia usługi powszechnej, okres świadczenia usługi powszechnej oraz wartość wskaźników dostępności i jakości świadczenia usługi powszechnej jakie powinny być świadczone przez przedsiębiorcę wyznaczonego.

Postępowanie to dotyczy zmiany jednego z ustalonych w ww. decyzji wskaźników jakości, tj. wskaźnika pn. „czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu”.

Wartość tego wskaźnika na rok 2009 oraz od 1 stycznia 2010 r. do 8 maja 2011 r. została ustalona przez Prezesa UKE na poziomie 80 % połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 sekund. Tymczasem TP wnioskuje o jego zmianę w tym okresie na 70 %.

  

 

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Anna Streżyńska) / (2009-07-10)
Udostępnienie informacji: (Artur Marek) / (2009-09-04 14:46)
Ostatnia zmiana: (Artur Marek) / (2009-11-03 10:59)
Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Anna Streżyńska
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:19