Ustawienia

Social Media

„Ufaj, ale sprawdzaj” w Bydgoszczy i Golubiu-Dobrzyniu

12307.jpg

Bydgoszcz i Golub-Dobrzyń w ramach programu „Ufaj, ale sprawdzaj” odwiedzili eksperci UKE oraz Rzecznicy Konsumentów. Celem spotkania było zapoznanie konsumentów z zagadnieniami dotyczącymi zawierania umów na usługi telekomunikacyjne.


 

W ramach prowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej kampanii edukacyjnej „Ufaj, ale sprawdzaj” w dniach 14-15 marca 2013 r. w Bydgoszczy i Golubiu-Dobrzyniu, przy współudziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Bydgoszczy, Pana Krzysztofa Tomczaka, oraz Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Golubiu-Dobrzyniu, Pani Agnieszki Matyjasik, zostały zorganizowane kolejne spotkania z konsumentami, których ostrzegano przed nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez niektórych przedstawicieli handlowych dostawców usług telekomunikacyjnych.

Spotkania w Bydgoszczy i Gołubiu-Dobrzyniu były szczególne, gdyż 15 marca 2013 r. obchodzony był Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji prelekcja pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wygłoszona w Gołubiu-Dobrzyniu, połączona była z zajęciami z zakresu kształtowania świadomych postaw konsumenckich wśród ludzi młodych. Pracownicy UKE przedstawili młodzieży problemy, z którymi stykają się ich dziadkowie oraz rodzice.

Podczas spotkań omówione zostały również kwestie związane z  cyfryzacją telewizji, tj.  przejścia z nadawania analogowego na cyfrowe.

Uczestnicy spotkania podziękowali pracownikom UKE za udzielenie praktycznych porad.

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Mateusz Ossowski)
Udostępnienie informacji: (Anna Lewandowska) / (2013-03-21 16:35)
Ostatnia zmiana: (Piotr Jaszczuk) / (2013-03-21 20:05)
Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Mateusz Ossowski
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 05.09.2025 15:22