„Ufaj, ale sprawdzaj” w Bydgoszczy i Golubiu-Dobrzyniu
21 marca 2013

Bydgoszcz i Golub-Dobrzyń w ramach programu „Ufaj, ale sprawdzaj” odwiedzili eksperci UKE oraz Rzecznicy Konsumentów. Celem spotkania było zapoznanie konsumentów z zagadnieniami dotyczącymi zawierania umów na usługi telekomunikacyjne.
W ramach prowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej kampanii edukacyjnej „Ufaj, ale sprawdzaj” w dniach 14-15 marca 2013 r. w Bydgoszczy i Golubiu-Dobrzyniu, przy współudziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Bydgoszczy, Pana Krzysztofa Tomczaka, oraz Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Golubiu-Dobrzyniu, Pani Agnieszki Matyjasik, zostały zorganizowane kolejne spotkania z konsumentami, których ostrzegano przed nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez niektórych przedstawicieli handlowych dostawców usług telekomunikacyjnych.
Spotkania w Bydgoszczy i Gołubiu-Dobrzyniu były szczególne, gdyż 15 marca 2013 r. obchodzony był Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji prelekcja pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wygłoszona w Gołubiu-Dobrzyniu, połączona była z zajęciami z zakresu kształtowania świadomych postaw konsumenckich wśród ludzi młodych. Pracownicy UKE przedstawili młodzieży problemy, z którymi stykają się ich dziadkowie oraz rodzice.
Podczas spotkań omówione zostały również kwestie związane z cyfryzacją telewizji, tj. przejścia z nadawania analogowego na cyfrowe.
Uczestnicy spotkania podziękowali pracownikom UKE za udzielenie praktycznych porad.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Mateusz Ossowski) |
| Udostępnienie informacji: | (Anna Lewandowska) / (2013-03-21 16:35) |
| Ostatnia zmiana: | (Piotr Jaszczuk) / (2013-03-21 20:05) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Mateusz Ossowski |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:22 |



