UKE na Targach Wiedzy Konsumenckiej
18 marca 2013

16 marca z okazji Światowego Dnia Praw Konsumenta, w Centrum Handlowym Wola Park w Warszawie odbyły się Targi Wiedzy Konsumenckiej, podczas których, konsumenci mogli uzyskać fachową pomoc i poradę od ekspertów z organizacji i instytucji zajmujących się ochroną konsumentów, takich jak Urząd Komunikacji Elektronicznej, Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie, Europejskie Centrum Konsumenckie, Rzecznik Ubezpieczonych, Urząd Regulacji Energetyki, Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Kilkaset osób, które odwiedziły stanowisko Urzędu Komunikacji Elektronicznej skorzystało z porad ekspertów UKE. Porady dotyczyły usług telekomunikacyjnych, sporów z dostawcami usług oraz praw i obowiązków konsumentów wynikający z zawieranych umów.
Najczęściej zadawane pytania i poruszane przez konsumentów tematy dotyczyły zawierania umów i świadczenia usług telekomunikacyjnych (telefonii stacjonarnej, komórkowej, dostępu do Internetu stacjonarnego i mobilnego), w tym zapisów umownych, płatności za usługi, aktywacji usług dodatkowych, przeniesienia usług do nowej lokalizacji oraz przeniesienia numeru przy zmianie dostawcy usług – zaznacza Milena Górecka z Wydział Polityki Konsumenckiej UKE.
Konsumenci, którzy odwiedzili stoisko UKE uzyskali także dodatkowe porady na temat sposobów dochodzenia roszczeń w sporach pomiędzy konsumentami, a operatorami telekomunikacyjnymi (Reklamacja, Mediacja, Sąd Polubowny).
Kilkudziesięciu najbardziej aktywnych konsumentów, otrzymało atrakcyjne nagrody przygotowane m.in. przez Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz organizatora Targów - Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Najczęściej zadawane pytania i poruszane przez konsumentów tematy dotyczyły zawierania umów i świadczenia usług telekomunikacyjnych (telefonii stacjonarnej, komórkowej, dostępu do Internetu stacjonarnego i mobilnego), w tym zapisów umownych, płatności za usługi, aktywacji usług dodatkowych, przeniesienia usług do nowej lokalizacji oraz przeniesienia numeru przy zmianie dostawcy usług – zaznacza Milena Górecka z Wydział Polityki Konsumenckiej UKE.
Konsumenci, którzy odwiedzili stoisko UKE uzyskali także dodatkowe porady na temat sposobów dochodzenia roszczeń w sporach pomiędzy konsumentami, a operatorami telekomunikacyjnymi (Reklamacja, Mediacja, Sąd Polubowny).
Kilkudziesięciu najbardziej aktywnych konsumentów, otrzymało atrakcyjne nagrody przygotowane m.in. przez Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz organizatora Targów - Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Metryka ze strony archiwalnej
| Udostępnienie informacji: | (Piotr Jaszczuk) / (2013-03-18 14:58) |
| Ostatnia zmiana: | (Piotr Jaszczuk) / (2013-03-18 14:57) |
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Piotr Jaszczuk |
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
| Data publikacji: | 05.09.2025 15:22 |



