Komunikaty 2014
-
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Oświęcim i Olkusz
04 listopada 2014
Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Oświęcimia i Olkusza (woj. małopolskie) w trakcie spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.
-
UOKiK opracował stronę internetową dla konsumentów
03 listopada 2014
Prawakonsumenta.uokik.gov.pl– to adres specjalnej strony internetowej opracowanej przez UOKiK. Przybliża przepisy ustawy o prawach konsumenta.
-
Prezes UKE przedstawia stan realizacji Strategii na lata 2012-15
03 listopada 2014
Szybki rozwój stacjonarnego i mobilnego Internetu szerokopasmowego, cyfryzacja telewizji oraz ochrona praw konsumentów, w tym ponad 1,8 mln zł odzyskanych na ich rzecz – Prezes UKE przedstawił aktualne efekty realizacji Strategii.



