Ustawienia

Social Media

Komunikaty 2014

  • UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Oświęcim i Olkusz

    04 listopada 2014

    Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Oświęcimia i Olkusza (woj. małopolskie) w trakcie spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

  • UOKiK opracował stronę internetową dla konsumentów

    03 listopada 2014

    Prawakonsumenta.uokik.gov.pl– to adres specjalnej strony internetowej opracowanej przez UOKiK. Przybliża przepisy ustawy o prawach konsumenta.

  • Prezes UKE przedstawia stan realizacji Strategii na lata 2012-15

    03 listopada 2014

    Szybki rozwój stacjonarnego i mobilnego Internetu szerokopasmowego, cyfryzacja telewizji oraz ochrona praw konsumentów, w tym ponad 1,8 mln zł odzyskanych na ich rzecz –  Prezes UKE przedstawił aktualne efekty realizacji Strategii.